Anpassad sökning
21:54:00 / Upplagd av booandeers /

Go natt :)
Idag blev det en jävligt bra dag tycker jag nog :)
Börja dagen med att gå till SYV för att kolla med ansökan till pilotggymnasiet :)
Vilket gick skitbra :) Efter det var det föreläsning i Aulan om tid och rum
Det var nog en av de bästa föreläsningarna jag varit på ;) Han var riktigt duktig och imorgon är det om oljemarknaden vilket också låter intressant :)
Efter det så vare tråkiga lektioner men fick sluta halv 3 :) Stack hem och satte mig vid datorn lite och sen fick jag passa brorsan. Vi hade skitkul och byggde assvåra banor som man skulle kunna köra igenom med en radiostyrd mini cooper ;D
Vi höll på i flera timmar med det :) Tänk vad kul man kan ha :D

Det var det mesta av dagen :)
Sov gott



Tagen idag ;) Många tyckte jag såg rolig ut i denna frisyren så får väl lägga upp en bild :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar