Anpassad sökning

Min lördag ;)

18:58:00 / Upplagd av booandeers /


Idag är det lördag.. första riktiga dagen på lovet..
Känns riktigt jävla bra att veta att det är typ 3 veckor kvar på lovet ;)
Har fått gjort väldigt mycket idag ,riktigt stolt.
Börja dagen med att ta isär min säng.. åkte och slängde ramen på lusharpan.
Sen stack vi hem till mormor och fika lite.. sen efter det så blev det knalle och åka och handla julklappar :) tog några timmar och vi stack sedan och handla mat :)
När vi kom hem.. blev det att ta hand om tvätten -.-
Fick även ställa mig och laga mat idag också..
Nu har vi precis ätit och satt på normala ben på min säng, så jag slipper en sådan konstig ram..

Nu är det inte mycket mer jag orkar göra idag. så hoppas det räcker :)
Ha en fortsatt bra lördag :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar